Фирми из Новог Сада потребни агенти за корисничку подршку са знањем немачког језика

Агент корисничке подршке – немачки језик

Опис посла

  • Одговарање на мејлове и четове клијената
  • Професионално пружање помоћи клијентима за поруџбине и пружање одговора са ефикасним решењима
  • Пружање онлајн подршке потрошачима
  • Решавање емаил упита клијената у одређеном року
  • Пружање потребних информација клијентима
  • Комуникација са клијентима изискује – професионалност, љубазност, стрпљивост и ефикасност

Захтеви позиције

  • Изражене вештине вербалне комуникације
  • Ниво познавања немачког језика Ц1
  • Ниво познавања енглеског језика Б2
  • Познавање рада на рачунару
  • Познавање ЦРМ система ће се сматрати предношћу
  • Способност обављања више задатака одједном (мултитаскинг), постављање приоритета и ефикасно управљање временом
  • Комуникативност, тимски дух и одговорност
  • Искуство у раду у call центра пожељно, али није неопходно

Предности

  • Плаћена обука и усавршавање у компанији
  • Стимулативни бонуси према оствареним резултатима
  • Фиксна плата
  • Позитивна радна атмосфера
  • Могућност професионалног раста и напредовања у компанији
  • Пријатно радно окружење
  • Дружење уз организоване team building активности
  • Потребно је послати ЦВ на српском и на енглеском језику.

Извор: Стартуј

 

Leave a comment