За нашег клијента, компанију Hisense Gorenje Europe, глобалног технолошког лидера, присутног у 160 земаља широм света, који запошљава 90.000 људи и покрива различите индустријске секторе од потрошачке електронике, кућних апарата, ИТ паметних система, до пословања са некретнинама, тражимо мотивисане кандидате за позицију у њиховом центру за корисничко искуство у Новом Саду.
Агент корисничке подршке – шпански језик
Нови Сад
Опис позиције:
- Пријем телефонских позива и обрада мејлова
- Информисање корисника о свим карактеристикама и функционисању апарата
- Пружање свих информација о актуелним акцијама и кампањама
- Реализација анкета о квалитету сервисних интервенција
- Ажурирање и одржавање интерне базе података
- Решавање рекламација и жалби
- Блиска сарадња са другим одељењима у компанији
Квалификације:
- Минимум IV степен стручне спреме
- Напредни ниво познавања шпанског језика језика (усмени и писани)
- Пожељно претходно искуство у области корисничке подршке
- Пожељно искуство у решавању рекламација корисника
- Познавања рада на рачунару
Профил кандидата:
- Добро развијене комуникацијске и организационе вештине
- Посвећеност тимском раду
- Висока мотивисаност и спремност за рад у динамичном окружењу
- Жеља за учењем и професионалним усавршавањем
Само кандидати који уђу у ужи круг ће бити контактирани.
Извор: Стартуј