За нашег клијента, компанију Hisense Gorenje Europe, глобалног технолошког лидера, присутног у 160 земаља широм света, који запошљава 90.000 људи и покрива различите индустријске секторе од потрошачке електронике, кућних апарата, ИТ паметних система, до пословања са некретнинама, тражимо мотивисане кандидате за позицију у њиховом центру за корисничко искуство у Новом Саду.

Агент корисничке подршке – шпански језик

Нови Сад

Агент корисничке подршке на шпанском језику

 

 

 

 

Опис позиције:

  • Пријем телефонских позива и обрада мејлова
  • Информисање корисника о свим карактеристикама и функционисању апарата
  • Пружање свих информација о актуелним акцијама и кампањама
  • Реализација анкета о квалитету сервисних интервенција
  • Ажурирање и одржавање интерне базе података
  • Решавање рекламација и жалби
  • Блиска сарадња са другим одељењима у компанији

Квалификације:

  • Минимум IV степен стручне спреме
  • Напредни ниво познавања шпанског језика језика (усмени и писани)
  • Пожељно претходно искуство у области корисничке подршке
  • Пожељно искуство у решавању рекламација корисника
  • Познавања рада на рачунару

Профил кандидата:

  • Добро развијене комуникацијске и организационе вештине
  • Посвећеност тимском раду
  • Висока мотивисаност и спремност за рад у динамичном окружењу
  • Жеља за учењем и професионалним усавршавањем

Само кандидати који уђу у ужи круг ће бити контактирани.

Извор: Стартуј

Leave a comment