Зашто КОМС ради Мониторинг изборне кампање 2022?
КОМС заступа став да су партиципација и укључивање младих у процесе доношења одлука кључни механизми у побољшању положаја младих у Србији. Кроз вишегодишња редовна истраживања која КОМС спроводи, млади указују на то да немају висок степен утицаја на доношење одлука, осећају се занемарено од политичких субјеката, институција и других релевантних актера.

- 85% младих сматра да нема утицаја на политичке процесе и одлуке;
- 48% младих сматра да тренутно нема за кога да гласа;
- 80% младих не верује ниједном политичару
- 70% младих сматра да је битно да политичари комуницирају директно и без увијања.
- Годинама уназад Србија се суочава са континуираним одласком младих – чак 89% младих не отписује могућност да напусти Србију!
- 57% младих као један од највећих проблема види мали утицај на процесе доношења одлука;
- Вредности са којима се млади највише идентификују јесу одсуство корупције и заштита животне средине;
- Млади се највише информишу путем друштвених мрежа, односно коришћењем мобилних телефона.
Управо из ових разлога, КОМС указује на значај у обраћању младима током предизборне кампање, од стране свих политичких актера (изборних листа и председничких кандидата) и покреће Мониторинг изборне кампање 2022. како би млади имали увид у то ко им се обраћа, у којој мери, на који начин и шта им говори путем којих канала комуникације.
Период извештај пети мониторинг период обухвата време од 14. до 20. марта 2022. године. Свe извештаје мониторинга погледај овде.