Зашто КОМС ради Мониторинг изборне кампање 2022?
КОМС заступа став да су партиципација и укључивање младих у процесе доношења одлука кључни механизми у побољшању положаја младих у Србији. Кроз вишегодишња редовна истраживања која КОМС спроводи, млади указују на то да немају висок степен утицаја на доношење одлука, осећају се занемарено од политичких субјеката, институција и других релевантних актера.

KOMS
  • 85% младих сматра да нема утицаја на политичке процесе и одлуке;
  • 48% младих сматра да тренутно нема за кога да гласа;
  • 80% младих не верује ниједном политичару
  • 70% младих сматра да је битно да политичари комуницирају директно и без увијања.

Годинама уназад Србија се суочава са континуираним одласком младих – чак 89% младих не отписује могућност да напусти Србију!

  • 57% младих као један од највећих проблема види мали утицај на процесе доношења одлука;
  • Вредности са којима се млади највише идентификују јесу одсуство корупције и заштита животне средине;
  • Млади се највише информишу путем друштвених мрежа, односно коришћењем мобилних телефона.
    Управо из ових разлога, КОМС указује на значај у обраћању младима током предизборне кампање, од стране свих политичких актера (изборних листа и председничких кандидата) и покреће Мониторинг изборне кампање 2022. како би млади имали увид у то ко им се обраћа, у којој мери, на који начин и шта им говори путем којих канала комуникације.
  • Како КОМС врши мониторинг?
  • Како КОМС врши мониторинг?
  • Димензије мониторинга
  • Елементи мониторинга

Више детаља о овим темама пронађи ОВДЕ.

Leave a comment