Агенцији за привремено запошљавање је потребна особа за:

  • Административне послове

Да ли те занима овај посао?

Опис послова:

  • Рад са запосленима.
  • Припрема потребне документације за пријаву и одјаву радника.
  • Унос података кроз програм и вођење евиденције о тачности датих података.
  • Пријава/одјава/промена запослених преко Централног регистра.
  • Сарадња са Пио и Рфзо фондом.
  • Израда потврди, решења.
  • Израда обрачуна зарада,контрола и провера исправности карнета и фактура.
  • Праћење истека уговора о раду,склапање нових.
  • Скенирање,паковање документације у регистраторе.
  • Сређивање и слање документације поштом.
  • Сарадња и комуникација са клијентима.

Услови:

  • Познавање енглеског језика – напредни ниво.
  • Познавање MS Office – напредни ниво.
  • Искуство у раду са централним регистром, обрачуном зарада и пословној комуникацији са фирмама.
  • Радно време је од понедељка-петка од 09-17h. Викенд је слободан.

Фиксна плата+превоз.

Само кандидати који уђу у ужи избор за наведену позицију биће позвани на разговор.

Извор: Стартуј 

Leave a comment