Агенцији за привремено запошљавање је потребна особа за:
- Административне послове

Опис послова:
- Рад са запосленима.
- Припрема потребне документације за пријаву и одјаву радника.
- Унос података кроз програм и вођење евиденције о тачности датих података.
- Пријава/одјава/промена запослених преко Централног регистра.
- Сарадња са Пио и Рфзо фондом.
- Израда потврди, решења.
- Израда обрачуна зарада,контрола и провера исправности карнета и фактура.
- Праћење истека уговора о раду,склапање нових.
- Скенирање,паковање документације у регистраторе.
- Сређивање и слање документације поштом.
- Сарадња и комуникација са клијентима.
Услови:
- Познавање енглеског језика – напредни ниво.
- Познавање MS Office – напредни ниво.
- Искуство у раду са централним регистром, обрачуном зарада и пословној комуникацији са фирмама.
- Радно време је од понедељка-петка од 09-17h. Викенд је слободан.
Фиксна плата+превоз.
Само кандидати који уђу у ужи избор за наведену позицију биће позвани на разговор.
Извор: Стартуј