Raiffeisen банка а.д. Београд у оквиру Сектора за дигитално банкарство и производе за становништво: Оператер у контакт центру
Ваше дужности:
- Контакти са клијентима и телефонска презентација производа и услуга
Ваше квалификације:
- IV степен стручне спреме
- Добро знање енглеског језика (писаног и говорног)
- Одлично познавање рада на рачунару (МS Office, Интернет)
- Одличне комуникацијске вештине
- Иницијатива, упорност и преданост
- Јасна и језгровита писмена и усмена комуникација
- Самосталност у раду и одговорност
- Аналитичност и способност за рад под притиском
Потенцијалним запосленима нудимо:
- Напредовање и професионални развој
- Стимулативна примања
- Одличне услове рада
Ако желите да се придружите динамичној банкарској групи, пошаљите своју пријаву са биографијом.
*Напомињемо да ћемо контактирати само кандидате који уђу у ужи избор. Рок пријаве је до 13.10.2020. године.
Извор: Infostud.com