Оператер у контакт центру

Raiffeisen banka a.d. Beograd у оаквиру Сектора за дигитално банкарство и производе за становништво: Оператер у контакт центру

 

 

 

 

Ваше дужности:

  • Контакти са клијентима и телефонска презентација производа и услуга

Ваше квалификације:

  • IV степен стручне спреме
  • Добро знање енглеског језика (писаног и говорног)
  • Одлично познавање рада на рачунару (МS Office, Интернет)
  • Одличне комуникацијске вештине
  • Иницијатива, упорност и преданост
  • Јасна и језгровита писмена и усмена комуникација
  • Самосталност у раду и одговорност
  • Аналитичност и способност за рад под притиском

Потенцијалним запосленима нудимо:

  • Напредовање и професионални развој
  • Стимулативна примања
  • Одличне услове рада


Ако желите да се придружите динамичној банкарској групи, пошаљите своју пријаву са биографијом.

*Напомињемо да ћемо контактирати само кандидате који уђу у ужи избор.

Рок пријаве је до 13.10.2020. 

Извор: Infostud.com

Коментари

Leave a reply