У новембру – први Digital_Fashion_Week/Serbia!
„Serbia Fasion Week“ i „Color Media Communication“ потписали су уговор о покретању новог бренда под именом: „Digital_Fashion_Week“. Прва 100% дигитал манифестација овог типа у региону одржаће се у новембру ове године и биће посвећена српским дизајнерима као и гостима из бројних страних земаља. Овај догађај се организује у сарадњи са дигиталном платформом „International Digital Fashion Week“.
Након „Digital_Fashion_Week/Serbia“ у плану је одржавање ове манифестације и у осталим државама региона. Поред дизајнера који ће представити своје нове колекције кроз петоминутне видео-прилоге, гледаоци ће имати прилике да чују и виде бројне познате личности, кратке панел-дискусије о актуелним темама из модне индустрије, као и представљања туристичких потенцијала градова и региона.
„International Digital Fashion Week“ (IDFW) је глобална дигитална платформа, недавно основана у УСА. Први је и једини дигитални fashion week у свету, настао као потреба модне индустрије да опстане и преживи кризу коју је изазвла пандемија вируса Covid-19.
ИДФW се емитује на глобалном нивоу путем ФНЛ Нетwорк платформе и доступан је worldwide путем смарт ТВ у домаћинствима, мобилних уређаја, Року ТВ, Амазон Фире ТВ, Аппле ТВ, Андроид ТВ, Андроид девицес и свих иОС уређаја.
Као регионални лидер када је реч о модним манифестацијама, директорка „Serbia Fashion Week-a“ Светлана Хорват потписала је уговор о стратешком партнерству са ИДФW и постала ексклузивни заступник за све земље СЕЕ: Србија (са територијом Косова и Метохије), Босна и Херцеговина, Бугарска, Албанија, Хрватска, Словенија, Грчка, Северна Македонија, Црна Гора, Румунија, Турска, Молдавија и Мађарска.
“5. септембра 2020. године лансиран је први “International Digital Fashion Week” на коме су учествовали талентовани дизајнери из Србије, али и целе Југоисточне Европе посредством овог значајног уговора који смо потписали. Преко 300.000.000 гледалаца широм планете посредством дигиталних платформи, тв екрана, друштвених мрежа и „плаy сторе“ платформи пратитли су представљање нових колекција 100+ дизајнера из целог света. Светски медији су назвали лансирање ИДФW “епским догађајем” које обележава почетак нове ере модне индустрије!”, каже председница „Serbia Fashion Weeka“ Светлана Хорват.
“Како компанија која се протеклих седам година интенизивно бави организацијом конференција и фестивала, схватили смо да је ‘миграција’ догађаја на дигиталне платформе процес који је пандемија само убрзала и да ћемо у будућности многе ivente одржавати искључиво на овакав начин! Од априла до данас одржали смо чак 11 онлајн-конференција и за овакав начин рада показали су интересовање и гледаоци и компаније и брендови који су били покровитељ догађаја! Уговор који смо потписали са Светланом Хорват и њеним „Serbia Fashion Weekom“ део је тог процеса и наше опредељености да концепт “digital first” буде наша стратешка оријентација у будућности!”, рекао је Роберт Чобан, председник Color Press Grupe и директор Color Media Communications.