Вероватно сте као дете волели да вам причају приче, било за спавање или да би вам држале пажњу. Ако мало боље погледате, ни данас се није пуно тога променило, подједнако као деца уживамо у причи, само се променио садржај. А то је постало готово једна нова научна дисциплина, посебно када је у питању маркетинг, јер причање приче представља најмоћнији начин да представимо своје идеје пратиоцима.

На тржишту је данас много брендова, а успешно причање прича је начин да савладају све препреке са којима се суочавају. Купцима и корисницима је неопходан садржај који је аутентичан, који ће да их заинтригира и да их привуче да се дубље заинтересују за ваш рад. Тај садржај може да буде у виду текста, видеа, фотографије, па чак самог производа. Дакле, у центру свега је прича, само треба пронаћи начин да прича буде савршена.
Програм:
Ова радионица ће пре свега бити интерактиван догађај и дискусија која ће се водити између предавача и учесника. Теме ће бити све оно што је актуелно када је медијски и јавни наступ у питању, а пошто свака комуникација мора бити у сладу са актуелним догађајима, таква ће бити и сама агенда. Данас је неминовно да будемо агилни, као што морају да буду и сви наши пројекти, јер већ наредног дана околности могу да буду другачије. У томе је суштина причања прице, са чим ћете се детаљно упознати на самој радионици.
Коме је намењена радионица?
Радионица је одличан избор за вас било да сте фрееланцер или радите у агенцији за дигиталин маркетинг, исто тако и ако тек почињете свој пословни пут, пре свега као предузетник. Сторyтеллинг радионица изоштриће васе вештине да креирате садржај који добија. Уколико желите да искористите интернет и друштвене мреже као успешан промотивни канал, онда ћете моћи да научите како да направите причу која привлачи пажњу васе публике.
Stoytelling је да кажемо актуелни хит када је маркетинг у питању, али суштински гледано се ништа није променило у односу нан ека давна времена. То је занат као и многи други, вештина и умеће, јер ипак, прво треба заинтересовати купца, а тек онда продати услугу. Од тога колико су васе вештине јаке зависиће и ваша будућност на тржишту, а у будућности ће прича бити оно што вас издваја и омогућава да опстанете или не.
Шта добијате похађањем радионице?
На радионици која ће бити динамична моћи ћете између осталог да сазнате како да одабрате прави модел за вашу причу, односно који стил ба вама најидеалније лежао. Моћи ћете да се упознате са свим елементима сторyтеллинга које требате да испратите, и да се упознате са тим како изгледа структура савршеног текста. Ништа мање важно, сазнаћете како да то све примените путем онлине канала комуникације.
О предавачу
Милица Малешевић је независни HR консултант, бизнис тренер и професионални коуч. Бави се личним и професионалним развојем како запослених у компанијама, кроз сарадњу са ХР-ом, менаџерима и власницима фирми, исто тако и саветовањем појединаца који самоиницијативно крећу на пут личног и професионалног развоја. Сматра да је за савршен наступ важна прича, било да је наступ лични или корпоративни.
Њена специјалност су тренинзи комуникације и продаје и тимски коучинг оријентисан на заједнички циљ. Тренинге је почела да изводи пре12 година, прво обучавајући тимове у маркетиншким агенцијама, затим чланове сопственог тима као менаџер продаје у мултинационалној компанији. Моћ комуникације и јавног наступа је њен рецепт за успех, а све то маестрално уме да преточи у причу која плени.
Милица у свом приватном али и пословном животу користи stoytelling као моћно оружје за успех и то јој даје феноменалне резултате. Држи сторyтеллинг едукације лидерима бројних познатих компанија, а следеће среде знање из ове области дели са вама. Да упознате Милицу и да се повежете са њом, посетите њен Линкедин профил кликом овде.
Детаљи о радионици
Радионица ће се одржати у среду, 22.07.2020, са почетком у 18:00h, онлине, путем Зоом платформе.
Учешће на радионици је бесплатно.
Пријава
Свој долазак можете потврдити путем онлине пријаве преко овог линка.
Извор: Najprakse.com