Потребан је:

  • Практикант у дигиталном маркетингу
    Београд

Ми смо креативна агенција. Сви фоткамо, снимамо, помало дизајнирамо, углавном за Интернет. Треба нам неко ко је једнако креативан и професионалан колико и ми. Пошто ове флоскуле стоје у сваком огласу за посао знамо да их сви прескоче.

Да ли те занима оваква пракса?

Зато још једном: погледај наш YоуТубе, наш Инстаграм и наш Фацебоок. Ако су ти такве форе cool и желиш да правиш нешто слично – то је свакако добар почетак. Међутим, погледај и наш сајт и пројекте. Није све што радимо лудо креативно – доста тога је сврсисходно, детаљно и на време. Требаш нам за оба.

Не треба ти искуство, пословно. Пожељно је искуство, животно: ти ниси особа која је само завршила факс са пристојним просеком. Ти имаш истинску страст према нечему у животу. Не само хоби, већ нешто што штреберски overthink-ујеш. Вероватно нико други не цени то и не конта, и улупано је сулудо времена у то, али си створио нешто што те весели. То је урнебесан Инстаграм меме профил, културни портал, рагби клуб, видео серијал јам сессион-а из београдских књижара – нешто.

Шта је наша пракса?
Наша пракса се разликује по томе што се од првог дана практикантима додељују реалне одговорности. Дакле, од самог почетка радиш на развијању основних вештина које су потребне једном Social Media Менаџеру у ЖИШКИ:

  • Community management
  • Copywriting
  • Фотографија
  • Account вештине

Пракса траје пет месеци, и подељена је по вештинама које треба постепено да развијаш. Сваког месеца радиш на развијању одређене вештине. На цоммунитy манагементу радиш током првог месеца, док се copywriting и фотографија протежу на по два месеца, будући да представљају захтевније области. Account вештине се једине разликују – немаш месец аццоунта, већ на томе радиш од првог дана праксе: комуницираш са додељеним клијентима, учествујеш у пројектима, идеш на састанке.

Уколико убедиш остатак тима да можеш самостално да изнесеш задатке из тог месеца – честитамо, пролазиш у наредни! У супротном, пракса се завршава раније. До сада се показало да сваки трећи практикант не заврши целу праксу, али то не треба да те плаши: већ десеторо људи је завршило нашу праксу и сви сада имају каријеру у дигиталном маркетингу.

За све задатке се можеш консултовати са додељеним ментором са тимом у ком радиш, а имаш и презентације са упутствима за скоро све – од тога како да се закачиш на WiFi, до тога како да поставиш дигитал кампању. Те презе зовемо NUMEMи јер дају објашњење корак по корак свега што је битно да знаш у дигиталу. NUMEMe смо развили када ми нешто нисмо умели – нумели. Ово сматрамо најбољим уџбеником за дигитални маркетинг у региону, иако смо свесни да је назив оксимороничан.

Све ово је доста захтевно, па проводиш пуно радно време у канцеларији и пракса је плаћена од првог дана.

Уколико успешно завршиш ових пет месеци, понудићемо ти позицију Социал Медиа Манагер-а у нашем тиму: сигурни смо да ћеш на крају ове праксе моћи самостално да водиш друштвене мреже било ког клијента! Увек нам треба људи на овој позицији, тако да је ова понуда загарантована: на теби је да покидаш праксу!

Дакле, ако размишљаш о каријери у дигиталу, пошаљи нам CV и неко кул пропратно писмо електронским путем. Прихватамо текст, ппт, видео, фотке, монголско грлено певање – шта год кул ти падне на памет! Ако видимо потенцијал у твојој пријави, добијаш позив на тест.

Тест?
Да, тест. И то писмени, који се ради 90 минута и тестира твоју аналитичност, креативност и знања из дигиталног маркетинга. Звучи као хеви ex-cathedra али нема потребе да одмах гуглаш дефиниције свих појмова и скраћеница у дигиталу. Добићеш гомилу конкретних задатака и желимо да видимо како размишљаш. Ако имаш здраву памет и добру вољу – остало ћеш научити.

Срећно и покидај – Нама то треба колико и теби 🙂

Leave a comment