Уколико ти одувек волиш да пишеш, умеш добро да испланираш своје време, одговорност ка послу и рокови ти нису страни. Ако си неко ко воли детаљно да истражује и проналази нове могућности, онда си баш ти прави кандидат да започнеш каријеру у Теленору и придружиш се нашем тиму за Напредну подршку корисницима.

Пријави се одмах!

Шта би тачно био твој свакодневни посао?

  • Свакодневно ћеш решавати рекламације корисника у законским роковима.
  • Решавање приговора донеће ти могућност да свакодневно ослушкујеш потребе корисника и у складу са тим учићеш да унапређујеш корисничко искуство. Доносићеш одлуке, бавићеш се истраживачким послом и учествоваћеш у стварању идеалних решења за наше кориснике, тако што ћеш своја сазнања прослеђивати у виду предлога за унапређење.
  • Крајњи одговор на рекламације ћеш баш ти да пишеш и кроз то да изражаваш своју креативност.
  • Од тебе очекујемо нове идеје, ти си тај који ће да слуша шта наши корисници воле. Зато ћеш баш ти да имаш прилику да мењаш, а компанија ће да чује твој глас.
  • Имаћеш прилику да се опробаш и у улози ментора и подучаваш наше нове колеге.

Да би ми баш тебе одабрали, важно је да:

  • Имаш завршену минимум средњу стручну спрему
  • Беспрекорно познајеш правопис и граматику српског језика
  • Писана комуникација ти је на завидном нивоу, ти знаш да пишеш у позитивном, љубазном и професионалном тону.
  • По природи си одговоран/а и озбиљно приступаш послу
  • Коришћење рачунара ти је добро познато (првенствено Microsoft Office и маил) јер ће ти то бити главно средство за рад
  • Пожељно је да знаш да се изражаваш на енглеском језику
  • Познајеш пословну комуникацију и коресподенцију

У нашем тиму очекују те и бенефити који ће твој посао учинити још бољим:

  • Пријатно и функционално опремљен радни простор
  • Зона за одмор и релаксацију са Sony Play Station-ом и стоним фудбалом
  • Атрактивна понуда плате и супер регрес са којим можеш отићи на одмор
  • Службени смартпхоне и број са неограниченим интернетом
  • Годишњи систематски преглед
  • Унапређење знања и професионалних вештина уз светски познате платформе за учење
  • Динамичан тим и пријатељска атмосфера у којој ћеш добијати подршку од почетка и која омогућава слободно изражавање мишљења и идеја
  • Радно искуство у нашем тиму за напредну подршку корисницима је добра полазна тачка за наставак каријере у Теленору

Надамо се да ћемо се ускоро упознати!

Ова позиција је преко outsourcing агенције.

Пријави се до 05.09.2019.

Извор: Infostud.com

Leave a comment