Потребан је Представник бизнис контакт центра у Теленору у Београду.
Твоји задаци би били:
- Одговарање на долазне позиве и решавање захтева бизнис корисника
- Обрада писаних захтева бизнис корисника
- Пружање информација о услугама, бенефитима, месечним рачунима и процедурама
- Подешавање телефонских апарата и других уређаја
- Едукација корисника о производима, услугама, мрежној покривености и функционалностима
- Саветовање и продаја услуга кроз долазне и одлазне позиве
- Редовно информисање релевантних служби на реакцију корисника на услуге и производе
- Помоћ новим колегама у стицању знања и вештина кроз менторски рад
За добар почетак, потребно је:
- Минимум средња стручна спрема
- Изражене комуникационе вештине
- Оријентисаност ка продаји
- Добро познавање енглеског језика
- Амбициозност и жеља за стицањем нових знања
- Познавање телекомуникационих услуга и производа
- Вештине рада на рачунару
- Такмичарски дух и оријентисаност ка постизању циљева
У нашем тиму очекују те и бенефити који ће твој посао учинити још бољим:
- Пријатно и функционално опремљен радни простор, који представља адекватну подршку у раду Бизнис контакт центра
- Зоне за одмор и релаксацију са Sony Play Station- ом, столицама за масажу и стоним фудбалом
- Балансирано радно време
- Атрактивна понуда плате и бенефити, као што су службени телефон и број са неограниченим интернетом и годишњи систематски преглед
- Динамичан тим и пријатељска атмосфера у којој ћеш добијати подршку од почетка
- Радно искуство у нашем Бизнис контакт центар тиму је добра полазна тачка за наставак каријере у Теленору
Ова позиција је преко outsourcing агенције.
Пријаве послати до 04.07.2019.
Извор: Infostud.com