Потребан је Представник бизнис контакт центра у Теленору у Београду.

Конкуриши!

Твоји задаци би били:

  • Одговарање на долазне позиве и решавање захтева бизнис корисника
  • Обрада писаних захтева бизнис корисника
  • Пружање информација о услугама, бенефитима, месечним рачунима и процедурама
  • Подешавање телефонских апарата и других уређаја
  • Едукација корисника о производима, услугама, мрежној покривености и функционалностима
  • Саветовање и продаја услуга кроз долазне и одлазне позиве
  • Редовно информисање релевантних служби на реакцију корисника на услуге и производе
  • Помоћ новим колегама у стицању знања и вештина кроз менторски рад

За добар почетак, потребно је:

  • Минимум средња стручна спрема
  • Изражене комуникационе вештине
  • Оријентисаност ка продаји
  • Добро познавање енглеског језика
  • Амбициозност и жеља за стицањем нових знања
  • Познавање телекомуникационих услуга и производа
  • Вештине рада на рачунару
  • Такмичарски дух и оријентисаност ка постизању циљева

У нашем тиму очекују те и бенефити који ће твој посао учинити још бољим:

  • Пријатно и функционално опремљен радни простор, који представља адекватну подршку у раду Бизнис контакт центра
  • Зоне за одмор и релаксацију са Sony Play Station- ом, столицама за масажу и стоним фудбалом
  • Балансирано радно време
  • Атрактивна понуда плате и бенефити, као што су службени телефон и број са неограниченим интернетом и годишњи систематски преглед
  • Динамичан тим и пријатељска атмосфера у којој ћеш добијати подршку од почетка
  • Радно искуство у нашем Бизнис контакт центар тиму је добра полазна тачка за наставак каријере у Теленору

Ова позиција је преко outsourcing агенције.

Пријаве послати до 04.07.2019.

Извор: Infostud.com

Leave a comment