Жишка д.о.о – они су адвертајзинг агенција, углавном дигитална и доста млада. Сви фоткају, дизајнирају и снимају, углавном за Интернет. Траже некога ко би им помагао на њиховим пројектима у сфери дизајна, учио о том послу од њиховог сениор дизајнера и унапредио своје вештине и способности. Траже некога ко је једнако креативан и професионалан колико и они.

Пошто ове флоскуле стоје у сваком огласу за посао, знамо да их сви прескоче, па још једном: погледај њихов YоуТубе, наш Инстаграм и наш Фацебоок. Ако су ти такве fore cool и желиш да правиш нешто слично – то је свакако добар почетак. Међутим, погледај и њихов сајт, клијенте и пројекте. Није све што раде лудо и креативно, како наводе – доста тога је сврисходно, стандардно, детаљно и на време. Требаш им и за једно и за друго.
Неопходно је да…
…имаш неке радове из области дизајна. Могу бити за приватне пројекте, некомерцијалне пројекте, нешто што је твоја страст или за твоју душу, али јако је битно да се трудиш да то буде најбоље могуће. Желимо да осетимо енергију и ентузијазам коју ћеш пренети и на свој дневни посао. Ако до сада немаш страсти, како да очекују да ћеш једног дана то имати за њихове клијенте?
…умеш да се организујеш и комуницираш у тиму, лако мултитаскујеш и спремно решаваш и оне мање инспиративне задатке. Некад ћеш цео дан правити Инстаграм story-е, некада ћеш данима промишљати дизајн сајта – оба су потребна нашим клијентима. Радићеш и развојне пројекте који ће ти помоћи да се додатно формираш и унапређујеш способности које поседујеш.
…те занима развојни пут дизајна: од саме идеје до њене реализације. Није неопходно неко формално радно искуство, али наравно приоритизоваће пријаве по квалитету портфолија и образложења пројекта.
Предност је ако…
…имаш развијене било какве вештине из области дизајна: имаш осећај за лепо и естетику…педантан си у свом раду, организован, вредан и одговоран; познајеш Photoshop i Illustrator; умеш да обрадиш фотку боље од просечне Инстаграм influencerke.
…разумеш сврху дизајна и његову улогу у адвертајзингу: умеш да представиш оно што си осмислио/ла у виду скице, цртежа, аргумента, moodboard-a и продаш то тиму који то после продаје клијенту.
… пратиш актуелне трендове, умеш јасно и концизно да их анализираш, аргументујеш своје ставове и критички размишљаш. Још једном, ово нису флоскуле, доста наших запослених су бивши дебатери, стварно ћемо те терати да образложиш све што кажеш.
Како изгледа пракса?
Твоја пракса трајаће 5 месеци у Београду. Сваког месеца фокусираћеш се на различите задатке:
- Упознавање са социал форматима
- Банери и wеб продукција
- Обрада фотографија, колажи и мокапи
- Предлог дизајна кампање
- Рад на клијентима
- Учестоваћеш у пројектима које реализују у дизајну, али ћеш имати и своје развојне пројекте из ових области. Имаћеш свог ментора који ће пратити твој развој и усмеравати те када је потребно.
Сваког месеца имаћеш евалуацију свог рада: Уколико их убедиш да можеш самостално да изнесеш задатке из тог месеца – честитамо, пролазиш у наредни! У супротном, пракса се завршава раније. Поента ове праксе је да те што пре обучи да постанеш Јуниор Дизајнер – ако не видимо да идемо ка том циљу, пракса нема смисла ни за тебе, ни за њих.
Шта сад?
Пошаљи им CV и портфолио и објасни нам зашто је неки твој пројекат cool. Знамо да неће бити можда најбоља ствар на свету, али продај им као да јесте.
Најбоље пријаве ће позвати на тест.
Рок за конкурисање: 01.06.2019.
Више информација можете пронаћи на Infostud.com.
Срећно!