„ПОСТујем, дакле постојим“ је тема овогодишње конференције студената модула Индустријски маркетинг и инжењерство медија са Департмана за индустријско инжењерство и менаџмент ФТН-а под називом „Анатомија успеха” која ће се у Свечаној сали ФТН-а одржати по четврти пут, 30. маја 2019. године са почетком у 12 часова.

Конференција ће бити подељена у два панела и циљ је да се из различитих перцепција сагледа значај савремених дигиталних канала.
Учесници првог панела говориће о томе како су трагајући за успехом искористили интернет и друштвене мреже. На ову тему говориће Бранислава Антовић, која води блог Brana’s Divine World који је један од најпознатијих лајфстајл блогова у региону, Татјана Јовановић, приватни предузетник, који се тренутно бави блоговањем и социолог Далибор Петровић који је један од водећих друштвених теоретичара интернета у Србији.
На другом панелу ће се представити генерације које су одрасле уз друштвене мреже и интернет. О овоме ће говорити Анастасија Грујић, девојка која је, покренувши свој блог и Инстаграм налог створила себи прилике да буде ангажована у великим кампањама у свету бизниса, Милан Инић, познатији као Yasserstain, један од првих онлајн инфлуенсера код нас и аутор књиге “Немој Бити Тај Л1К”. Затим, у овом делу представиће се и Тијана Миловановић, млада предузетница, фотограф, води друштвене мреже и бави се графичким дизајном, а своју популарност је стекла на друштвеној мрежи Твитер и психолошкиња Јелена Матановић, која област свог истраживачког интересовања налази у психологији маркетинга, незапослености и психологији група.
У првом случају је успех циљ, у другом последица, а између се налазе друштвене мреже и инфлуенс маркетинг. Овим ће се заокружити цела прича и дати одговори на питање које се налази у самом наслову овогодишње Анатомије успеха – “ПОСТујем, дакле постојим?”
Посети конференцију и уживај!