У среду, 6. марта, свечано се отвара један од највећих фестивала маркетинга под називом ФОНкламе, у организацији ФОН-овог центра за развој каријере.

Дванаести пут заредом ФОНкламе ће окупити водеће стручњаке из области маркетинга који де студентима пружити прилику да закораче у свет Инфлуенс маркетинга. ФОНкламе де трајати у периоду од 6. до 10. марта, а како традиција налаже, ни ове године није изостављен хуманитарни карактер фестивала. Отварање пројекта, познатије као Вече реклама, одржаће се 6. марта, када де се приказати најбоље рекламе од 1960-их па до данас, са темом “Путовање кроз време”. Цена карата је 250 динара, а сва средства која буду прикупљена продајом карата за Вече реклама биде уплађена Удружењу деце оболеле од рака, Нурдор-у.
Ове године, 10. марта, учесници ће моћи да присуствују панел дискусији на тему ,,Инфлуенс маркетинг”, а своја искуства ће са студентима поделити познати инфлуенсери и водеће компаније на тржишту:
-Милан Маглов, један од најпознатијих фрееланцер-а у области маркетинга на друштвеним мрежама на нашим просторима и едукатор у овој области
-Дуња Јованић, ауторка блога FASHION BABE и заштитно лице светских брендова као што су H&M, Nike, Coca Cola, Fiat, Sephora…
-Тамара Ћосић, позната и као @lepasvakidan, једна од најпознатијих beauty блогерки
-Ивана Радовановић, која је аутор првог женског портала посвећеног видео туторијалима, а на друштвеним мрежама је позната и као @mogujatosama
-Јована Стокић, испред компаније Coca Cola, запослена у сектору маркетинга где води брендове
негазираног портфолиа компаније ? Компанија Идеа, најбрже растући малопродајни ланац у Србији са константним растом тржишног учешћа
Улога модератора овогодишње панел дискусије припала је Мини Смиљанић, ПР-у и менаџеру дигиталних медија и догађаја, која тренутно ради у маркетинг сектору BitefArtCafe-a.
Такође, 10. марта ће се одржати и стратешке и дигиталне радионице за учеснике пројекта, а које ће одржати најеминентнији експерти и компаније из области маркетинга : ? Иван Билди, који је водио низ успешних кампања на друштвеним мрежама за клијенте, а данас држи тренинге и обуке у области интернет маркетинга
– Digital Communications Institute (DCI), који је посвећен образовању професионалаца на пољу дигиталне комуникације и маркетинга; радионицу ће држати Сања Кнежевић, програмска директорка DCI ? Executive Group, водећа агенција за интегрисане комуникације у Србији и Европи, који се баве свим областима комуникације, међу којима су корпоративне и дигиталне комуникације, маркетинг, адвертајзинг и бренд консалтинг
– Жишка, маркетиншка агенција специјализована за креирање садржаја, чији су клијенти, између осталих, Fanta, Plazma, Coca Cola, Imlek…
Након предавања, биће презентована студија случаја, коју ће учесници решавати све до 17. марта. Циљ решавања ове студије случаја је примена стеченог знања у пракси, кроз решавање конкретног задатка. Студију случаја задаје агенција “McCann”, а победнике очекују вредне награде.
Не пропустите јединствену прилику да будете део овогодишњег фестивала маркетинга, од водећих стручњака чујете корисне савете и искуства из области Инфлуенс маркетинга, присуствујете радионицама, учествујете у решавању студије случаја, а уз све то, будете хумани и 6. марта доживите право путовање кроз време! Пријаве се отварају у недељу, 24. фебруара у поноћ! Видимо се!
Извор: Канцеларија за младе града Београда