Конференција “m2C marketing to China” намењена предузетницима и маркетинг менаџерима који желе да буду успешни у формирању стратегија за побољашање пословања са кинеским тржиштем, одржаће се 29. и 30. јануара у Прагу.

Посети Конференцију!

Осим сесија које ће се односити на теме, као што су екосистем друштвених медија, е-цоммерце платформе, методе плаћања и инфлуенсери, посетиоци ће имати прилику да учествују на панел дискусијама, слушају предавања стручњака и уче на радионицама.

Коначна агенда је још увек у припреми, али за сада су познати називи следећих презентација:
• Modern Chinese Consumers: What Do They Want and How to Sell It to Them
• How new retailing in China is changing the future of retail in the world
• China’s transformation to a cashless society
• How to effectively work with Chinese key opinion leaders (KOLs)

Marketing to China” конференција је нови концепт догађаја на којима професионалци из целог света деле своја знања фокусирана на кинески дигитални маркетинг и е-цоммерце. Догађај је намењен власницима компанија, агенцијама, предузетницима, оснивачима стартуп-а, менаџерима продаје и маркетинга, менаџерима дистрибуције, web diveloperima, e-commerce и ИТ професионалцима који су заинтересоване за улазак на кинеско тржиште са промотивним кампањама и продајним активностима.

За више информације кликните овде. 

Извор: еКапија

 

Leave a comment