Едукативни пројекат AcademIAA, који трећу годину заредом организује српски огранак IAA одржаће се од 7. септембра до 14. децембра, сваког петка и суботе. Пријаве за овај програм већ су отворене, а као и ранијих година, највише 35 полазника биће у прилици да одслуша предавања и учествује у радионицама које ће водити најбољи домаћи стручњаци у области маркетиншких комуникација.
Седам модула воде координатори:
- Истраживање – Предраг Курчубић (Managing Director, Ipsos Strategic Marketing);
- Бизнис – Катарина Шибалић (Marketing Director, Strauss Adriatic);
- Креатива – Ања Радуловић (Creative Director, Leo Burnett);
- Медији – Марко Косовац (Managing Director, Plus Media);
- Дигитал – Сања Лалевић Цветковић (Head of Digital, Direct Media);
- Иновација – Ивана Давидов (Marketing Manager, Nordeus);
- All Stars – Тања Петровић (Marketing Director, The Coca Cola Company).
Пријаве су отворене до 10.08. на званичном сајту.
AcademIAA окупља врхунске професионаце на страни предавача и у оквиру IAA Worldwide сматра се једним од 3 најквалитетнија и најсадржајнија едукативна пројекта. Због тога је важно да се, поред квалитетних предавача дође и до квалитетних полазника. То је разлог због којег се организују два круга селекције (Слање ЦВ-а и мотивационог писма, а онда тестирање кандидата).
Као и претходних година, 3 најбоља студента која се пријаве и прођу процес селекције, очекује и стипендија за похађање овог едукативног програма, коју додељује IAA Serbian Chapter.
Извор: Инфостуд