Едукативни пројекат AcademIAA, који трећу годину заредом организује српски огранак IAA одржаће се од 7. септембра до 14. децембра, сваког петка и суботе. Пријаве за овај програм већ су отворене, а као и ранијих година, највише 35 полазника биће у прилици да одслуша предавања и учествује у радионицама које ће водити најбољи домаћи стручњаци у области маркетиншких комуникација.

Како да постанеш експерт за маркетиншке комуникације? Уз стипендију.

Седам модула воде координатори:

  • Истраживање – Предраг Курчубић (Managing Director, Ipsos Strategic Marketing);
  • Бизнис – Катарина Шибалић (Marketing Director, Strauss Adriatic);
  • Креатива – Ања Радуловић (Creative Director, Leo Burnett);
  • Медији – Марко Косовац (Managing Director, Plus Media);
  • Дигитал – Сања Лалевић Цветковић (Head of Digital, Direct Media);
  • Иновација – Ивана Давидов (Marketing Manager, Nordeus);
  • All Stars – Тања Петровић (Marketing Director, The Coca Cola Company).

Пријаве су отворене до 10.08. на званичном сајту.

AcademIAA окупља врхунске професионаце на страни предавача и у оквиру IAA Worldwide сматра се једним од 3 најквалитетнија и најсадржајнија едукативна пројекта. Због тога је важно да се, поред квалитетних предавача дође и до квалитетних полазника. То је разлог због којег се организују два круга селекције (Слање ЦВ-а и мотивационог писма, а онда тестирање кандидата).

Као и претходних година, 3 најбоља студента која се пријаве и прођу процес селекције, очекује и стипендија за похађање овог едукативног програма, коју додељује IAA Serbian Chapter.

Извор: Инфостуд

Leave a comment