Резултати истраживања о мотивацији приликом одабира путовања прилично су изненађујући – за више од 40 посто младих најважније су дестинације с којима ће се моћи хвалити на Инстаграму.

Иако то можда некима изгледа невероватно, недавно истраживање спроведено у Великој Британији међу хиљадама младих старости између 18 и 33 године показало је како је за више од 40 одсто њих најважнији фактор инстаграмабилност, односно за путовање бирају дестинације с којих ће моћи објављивати атрактивне фотографије намењене објавама на Инстаграму и другим друштвеним мрежама.
Phil Schofield из компаније Schofields Insurance која је провела ово истраживање рекао је како су хтели проверити колико на одлуке које људи доносе у стварном животу утичу друштвене мреже, односно садржај који објављују на Фејсбуку, Инстаграму и другим мрежама те су резултати до којих су дошли прилично запањујући.
Али, поред главног разлога, односно хваљења на друштвеним мрежама, посебно је занимљив и други разлог по којем Британци бирају путовања – скоро четвртини испитаних важне су цене и доступност алкохола, а остали разлози су лични развој (22,6 посто) и локална кухиња (9,4 посто), док је само 3,9 посто њих као главни разлог навело разгледање природних лепота и крајева.
*Преузето са itmagazin.info