Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду расписује конкурс за практиканта у сектору набавке у Frontieri Adriatic d.o.o. у Старој Пазови. Неопходно је познавање језика на коме је део конкурса.

Истакни се у пословима набавке, ово је шанса за прво искуство!
Опис
  • Plan procurement of S&IM (Service and Inbound materials) and calculation of necessary resources at the defined level;
  • Control and provide necessary documentation for procurement of goods – both direct and indirect materials;
  • Creating S&IM orders and plan their implementation in accordance with defined business policy of the company;
  • Keep records of POs and monitor delivery deadlines;
  • Organization of logistics – track delivery times of orders;
  • Monitor implementation of the procurement plan and cost, perform optimal stock of goods;
  • Communication and maintain quality relationships with suppliers at home and abroad;
  • Filing monthly procurement reports;
  • Co-ordination with other services
Услови
  • Desirable work experience in procurement
  • MS Office package usage (especially Excel)
  • Proficient in English (both written and spoken)
  • Excellent communication and negotiation skills
  • Ability to work autonomously
  • Responsibility
  • Respect deadlines
  • Ability to individual and team work
  • Willing to learn
  • Highly motivated
  • Oriented to details
  • Good at multitasking
Начин пријаве
Пријаве слати на мејл dragica.strainovic@rs.froneri.com. 
Након извршене пријаве моле се кандидати да попуне и формулар за евиденцију пријава на линку.
Рок за пријаву је 29.12.2017, а предвиђено трајање праксе 3+3 месеца уз менторску подршку и новчану накнаду.
Извор: prakse.rs

Leave a comment