Центар за развој каријере и саветовање студената Универзитета у Београду расписује конкурс за практиканта у сектору набавке у Frontieri Adriatic d.o.o. у Старој Пазови. Неопходно је познавање језика на коме је део конкурса.
Опис
- Plan procurement of S&IM (Service and Inbound materials) and calculation of necessary resources at the defined level;
- Control and provide necessary documentation for procurement of goods – both direct and indirect materials;
- Creating S&IM orders and plan their implementation in accordance with defined business policy of the company;
- Keep records of POs and monitor delivery deadlines;
- Organization of logistics – track delivery times of orders;
- Monitor implementation of the procurement plan and cost, perform optimal stock of goods;
- Communication and maintain quality relationships with suppliers at home and abroad;
- Filing monthly procurement reports;
- Co-ordination with other services
Услови
- Desirable work experience in procurement
- MS Office package usage (especially Excel)
- Proficient in English (both written and spoken)
- Excellent communication and negotiation skills
- Ability to work autonomously
- Responsibility
- Respect deadlines
- Ability to individual and team work
- Willing to learn
- Highly motivated
- Oriented to details
- Good at multitasking
Начин пријаве
Пријаве слати на мејл dragica.strainovic@rs.froneri.com.
Након извршене пријаве моле се кандидати да попуне и формулар за евиденцију пријава на линку.
Рок за пријаву је 29.12.2017, а предвиђено трајање праксе 3+3 месеца уз менторску подршку и новчану накнаду.
Извор: prakse.rs