У организацији Француско-српске привредне коморе и ове године ће у периоду од 16. до 23. новембра бити одржана „Француска недеља“. Реч је о манифестацији која ће свим љубитељима Француске пружити прилику да уживају у различитим културним, едукативним и пословним догађајима, а један од њих је и Онлајн сајам запошљавања.

                Онлајн сајам запошљавања

Овогодишња „Француска недеља“ у Србији биће одржана под слоганом „Живети у дигиталном“. У оквиру програма је и Онлајн сајам запошљавања који ће трајати свих седам дана „Француске недеље“. Онлајн сајам запошљавања је сјајна прилика за све који желе да пронађу или промене посао, било да су на почетку каријере или конкуришу за неку од директорских позиција.

Компаније су у потрази за практикантима, маркетинг асистентима, аccount директорима, пословним секретарима, веб новинарима, менаџерима продаје, и многим другим позицијама у Београду, Зрењанину, Кикинди, Параћину и осталим градовима у Србији. Прилику да се пословно усавршавају имаће и студенти без радног искуства који могу да конкуришу за стипендије и праксе у некимa од најуспешнијих компанија у Француској и Србији. На овогодишњем сајму ће учествовати петнаест француских и српских компанија, а само неке од њих су: Schneider Electric, Sanofi, Sitel, Credit Agricole, Mlekoprodukt, Trizma, CCI France Serbie, Havas Adriatic и Adria Media Group.

Све информације о компанијама које учествују као и њихове отворене позиције, заинтересовани могу да пронађу на сајту francuskanedelja.rs. Путем чета, уживо са ХР-овима компанија, могу да сазнају све што их интересује и што до сада нису били у прилици да питају.

„Француска недеља“ везује се за трећи четвртак у новембру, дан када се широм Француске у ресторанима и кафићима дочекује Нови Божоле, младо француско вино које се пушта у продају одмах након ферментисања. Манифестацију „Француска недеља“ подржале су компаније Schneider Electric, Sanofi, Atos, Credit Agricole, Renault, као и медијски партнери Adria Media Group и Havas Adriatic.

Leave a comment