Организација Светски омладински талас (СОТ) и овог октобра расписује конкурс за пријем нових чланова који ће бити део Организационог тима 12. Међународне студентске недеље у Београду 2018 (енг. International Student Week in Belgrade 2018 – ISWiB 2018).

СОТ чини група студената и младих професионалаца са идејом да младима у Србији дају шансу да представе своје идеје, размишљања и убеђења, као и да их повеже на глобалном нивоу кроз пројекте који промовишу културу и образовање. Од 2006. године, СОТ активно ради на реализацији једне од највећих студентских манифестација у овом делу Европе – Међународној студентској недељи у Београду. Ради се о студентском фестивалу образовног и културно – уметничког карактера, који сваке године окупи више од 250 студената из преко 50 држава. Тим поводом, СОТ-у су потребни нови чланови који би се активно прикључили тиму младих, проакативних и ентузијастичних људи радећи на припреми и реализацији 12. ISWiB-а.
Конкурс се расписује за нове чланове у оквиру следећих седам подтимова:
1. Еду тим (Educational Programme Team – Тим за едукативни програм):
- тим задужен за организацију едукативног дела фестивала (радионице, предавања, панел дискусије);
- разрађује концепт радионица;
- проналази релевантне модераторе радионица и комуницира са организацијама чији су они чланови;
- комуницира са предавачима и гостима укљученим у едукативни део фестивала;
- осмишљава церемонију свечаног затварања фестивала.
2. IntCom тим (International Communication Team – Тим за међународну комуникацију):
- тим који обавља одабир учесника и комуницира са њима пре, током и после фестивала;
- задужен за координацију учесника;
- успоставља контакт са страним организацијама и универзитетима;
- сарађује са другим студентским фестивалима у оквиру SOrCE мреже (Students Organizing Conventions Everywhere);
- сарађује са амбасадама и одељењем за визну политику у циљу обезбеђивања виза за учеснике.
3. HR тим (Human Resources Team – Тим за људске ресурсе):
- тим који обавља одабир волонтера;
- припрема и реализује тренинге за чланове Организационог тима;
- припрема и реализује тренинге за волонтере;
- координише рад свих волонтера током фестивала.
4. FR тим (Fund Raising Team):
- тим задужен за креирање стратегије прикупљања средстава за реализацију фестивала;
- успоставља контакт са потенцијалним спонзорима и донаторима;
- креира спонзорске понуде;
- комуницира са спонзорима и донаторима.
5. PR тим (Public Relations Team – Тим за односе са јавношћу):
- тим задужен за промоцију организације (Светског омладинског таласа) и ISWiB-а као пројекта;
- креира медијску стратегију пројекта;
- активно одржава и ажурира профиле пројекта и организације на друштвеним мрежама;
- пише вести за сајт на српском и енглеском језику;
- пише саопштења и позиве за медије и комуницира са медијима пре, током и после фестивала;
- осмишљава промотивни материјал у сарадњи са IT&Design тимом.
6. Евент тим:
- тим задужен за припрему и реализацију културно – уметничких догађаја током фестивала;
- осмишљава концепт забавног дела програма;
- комуницира са партнерима ангажованим у оквиру забавног и културно – уметничког дела фестивала.
7. IT & Design тим (Information Technologies & Design Team):
- тим задужен за развој и ажурирање сајта;
- развија и одржава мобилну апликацију;
- осмишљава и израђује визуелни имиџ пројекта;
- пружа техничку подршку на свим догађајима;
- сарађује са ПР тимом у изради промотивног материјала.
Конкурс је отворен до 31. октобра 2017. године, а ако си заинтересован након попуњавања пријаве која се налази на следећем линку, треба да пошаљеш своју биографију на hr@iswib.org.
Неблаговремене и непотпуне пријаве неће бити узете у разматрање. Кандидати који уђу у ужи круг биће позвани на интервју. За сва питања можеш се обратити путем hr@iswib.org .
Детаљне информације о пројекту налазе се на сајту www.iswib.org, као и на друштвеним мрежама ISWiB-а.