Готово да нема девојке у Србији која није чула за бренд „Urban design“. Животни стил мотивисао је Мају Чобанов да формира поменути бренд, пре десет година, склапањем моде и уметности. „Urban design“ се прославио гардеробом која осликава авантуристички стил који омогућава публици да буду несвакидашњи и другачији. Поред гардеробе Маја је презентовала и друге уникатне производе који имају јединствену причу, а и у будућности ће наставити да кроз рад понуди нешто ново и другачије, надајући се позитивним реакцијама људи као и до сада.
Исцепане мајице које си креирала постале су изузетно популарне, а коју досадашњу одевну комбинацију би издвојила као омиљену и због чега?
Свака креација настала је да публику инспирише својом жељом за урбаним местом у њиховом дому. Лично не могу да издвојим своју омиљену комбинацију, трудим се да понудим кроз своју уметност више ствари како би свако имао слободу да ствара своје личне комбинације кроз бренд.
Када за некога кажемо да је дизајнер, прва асоцијација нам је занимљив стил облачења. Колико пажње посвећујеш свом изгледу и како би дефинисала свој стил?
Посвећујем свом изгледу много пажње, као што је у природи сваке жене. Оно што је занимљиво јесте да немам много гардеробе коју сам дизајнирала, али се трудим да то променим пошто је пре свега много удобна.
Који је твој извор инспирације и ко су жене које на прави и јединствен начин могу изнети твоје креације?
Инспирација је све око мене, највише ме покрећу креативни људи. Свако од нас има машту и видимо све другачије од онога што нам је представљено. Као пример, један обичан зид на згради може бити инспрација за стварање нове колекције/уметности. Јединствени начин изношења мојих креација мислим да не постоји јер је свака креација јединствена и самим тим чини особу која је носи другачијом.
С обзиром да живимо у ери друштвених мрежа, колико ти оне помажу да презентујеш свој бренд и оствариш ближи контакт са купцима?
Друштвене мреже представљају маркетиншко тржиште. Оно што је предност у мом раду јесте инстант контакт са купцима. С обзиром да је сваки комад одеће уникат, контакти са купцима су веома битни како би свако био задовољан.
.Да ли је тешко бити креативна предузетница у Србији и имаш ли савет за људе који тек почињу да се баве овим послом?
Креативност и свет уметности је сам по себи врло тежак. Онај коме је то само хоби, њему је још теже јер нема слободу говора уметности. Када као сваки хоби пређе у посао, тада се губи на тежини рада. Не оспоравам да је лако бавити се дизајном, али имам ту срећу да сам својом визуелном идејом и радом успела да приближим своју причу људима, где сви тежимо да смо другачији и јединствени.
Јелена Драпић