АIESEC Србија у сарадњи са ГфК, уз подршку стратешких партнера Кока-Кола ХБЦ Србија и Delhaize Србија, спроводи масовно истраживање мишљења младих у вези са квалитетом студија и бизнис окружења у каквом би желели да раде.
Ова јединствена и свеобухватна анкета има за циљ да искаже мишљење младих на тему образовања, ефикасног учења и која врста учења им недостаје на факултетима. Са друге стране ово истраживање ће по први пут омогућити да друга страна упозна новије генерације, шта су им жеље и потребе, као и о томе где види своју будућу каријеру, а све то у циљу спречавања одлива мозгова.
„Позивам све да учествују у овој анкети која је посвећена тренутно најважнијем изазову са којим се суочавају млади људи у Србији, а то је однос образовања, запослења и грађења будуће каријере. Имаш јединствену прилику да јасно изразиш свој став шта је оно што желиш да видиш у будућности, какав начин образовања, какве промене и какав приступ компанија према младим људима. Такође, искористила бих прилику да се захвалим ГфК на великој помоћи при самој реализацији овог истраживања, али и нашим стратешким партнерима, Кока-Кола ХБЦ Србија и Delhaize Србија”, изјавила је Тијана Дирак, представница AIESEC Србија.
Додатне информације о самој иницијативи, као и анкета налазе се на следећем линку:
Резултате анкете на узорку од преко хиљаду младих људи из целе Србје очекујемо ускоро. Да ли ће и твој глас бити међу њима?
АIESEC је глобална мрежа студената која развија лидерски потенцијал младих и позитивно утиче на друштво. Присуством у преко 120 земаља, АIESEC представља највећу организацију вођену од стране младих. Својим програмима интернационалних пракси и организацијом едукативних друштвено одговорних пројеката, пружа младима јединствену прилику за лични и професионални развој.