ОПЕНС Стартапуј се: Тајна је у упорности и поверењу

У Музеју савремене уметности Војводине, ОПЕНС је одржао други по реду Стартапуј се догађај. На догађају је присуствовало 12 предузетника који су своје искуство поделили са младимa и саветовали их како да покрену сопствени бизнис.

Стартапуј се догађај одржан је у Музеју савремене уметности Војводине.

Посетиоци су добили прилику да, од успешних предузетника, прикупе савете и идеје о формирању бизниса. Простор музеја је подељен на три дела и тако су се истовремено одржавала предавања у трајању од пола сата где су се смењивали излагачи који су добили простор да младима испричају свој пут до успеха. Идеја је да се све одиграва кроз форму неформалног разговора који ће предавачи водити уз помоћ модератора, али и у разговору са публиком. Модератори су, као и прошле године, момци из Држaвног посла. Посетиоци су у silent моду, користећи слушалице, могли да чују предавања која су желели, на сва три штанда.

Модератори, екипа Државног посла.

 

Захвалио бих се домаћинима који су нам омогућили да организујемо овај Стартапуј се 2.0 у овом дивном простору и предузетницима који су се одазвали на овај позив и који желе да поделе своје приче са нама. Циљ је да у овој 2019. години млади буду у фокусу и све што радимо је у ту сврху, каже координатор ОПЕНС-а Вукашин Гроздановић.

Координатор ОПЕНС-а, Вукашин Гроздановић.

Музеј савремене уметности је препознао идеју и одлучио да буде домаћин и да угости ОПЕНС. Директор музеја, Радован Јокић, каже да савремена уметност мора да се бави и актуелно-друштвеним токовима.

Млади су наша публика и захваљујем се ОПЕНС-у на тој прилици. Надам се да ће они убудуће посећивати музеј, додаје Радован Јокић.

Ове године су се представили познати брендови као што су: Strawberry energy, Ивица и Мајица, Eipix, Wаcky sheep, Dev9t, Еко курир, Marinush, Shi, Еко хостел Ужице, Фрушкаћ, Тостер, ЛвЛУП…

Наша идеја ја кренула спонтано још 2011. године. Тајна успеха се крије у упорности и поверењу у људе са којима радимо. Младима саветујем да буду упорни, али да полако опипиају терен и да само иду даље и даље, каже  Владимир Ницифоровић испред бренда “Ивица и Мајица“.

Говорници су са младима поделили своја искуства са почетка каријере и тиме их охрабрили и уверили их да је и сваки погрешан корак ипак добра лекција.

Јако су ме инспирисали говорници, толико да већ сутра могу да размишљам о томе како да покренем свој бизнис. Сви су имали инспиративне приче и надахнули су ме да кренем у реализацију својих идеја. Говорници су се трудили да испричају своје приче са почетка каријере па све до данас, што ми је много значило, каже један од посетилаца.

По речима младих, савети су им били и више него корисни, што и јесте био циљ овог догађаја. Мисија ОПЕНС-а је да оснажи, подржи и пружи корисне савете младима потребне за реализовање идеја.

Матеја Нинковић

Фотографије: Марија Ердељи

Коментари