Трендови који су обележили 2018. годину

Друштвене мреже, ријалитији, репери… Шта је још обележило 2018. годину?

Највећи број трендова везан је за друштвене мреже.

Година 2018. ближи се крају. И њу су, као и сваку претходну, обележили одређени трендови. На друштвеним мрежама, у одевању и сл. У наставку издвајамо 5 трендова, а ви нам пишите шта би још могло да се дода на овај списак.

  1. Инстаграм стори

Од када се Инстаграм променио и од када се фотографије на почетној страни не појављују по хронолошком реду, видљивост истих, лајкови и коментари знатно су опали. С друге стране, сторији тј. приче, доживели су експанзију. Инстаграм их често ажурира и уноси нове опције, стога се људи све чешће опредељују за њих. Иако је у почетку на стори могла да се постави фотографија направљена у протеклих 24 сата, сада је могуће убацити било коју фотографију, кад год да је направљена. Приче посебно користе блогери и инфлуенсери, који на тај начин комуницирају са својом публиком и “слушају“ њихове предлоге и савете, мада су врло популарне и код оних који се не баве онлајн пословима.

Нови музички правац надмашио је све остале.

  1. Репери и нови правац у музици

Уколико живите у Србији, али и у региону, сигурни смо да сте чули за познати двојац из Босне и Херцеговине – Јалу и Бубу. Верујемо и да су вам познати Маја Беровић, Цоби и други извођачи који су новим звуком и правцем у музици направили прави бум.  Ниједан ноћни излазак не може да прође без њихових песама чији текст је, без да га прочиташ пре него што чујеш песму, готово немогуће разумети, али су управо звук и ритам оно што младе потпуно одушевљава.

 

  1. Ријалити програм

Не можемо порећи да је 2018. годину обележио ријалити. Ријалити који се, у нашој земљи, емитовао од краја 2017. до средине 2018. године оборио је све рекорде гледаности. О њему се причало и прича се и даље. Без обзира на то какво мишљење имамо о овом концепту, сви смо бар једном чули, прочитали или погледали нешто у вези ријалитија и неоспорно је подигао људе који заступају став ЗА и људе који су апсолутно ПРОТИВ таквог програма.

Јутјубери уживају велику популарност.

  1. Јутјубери

Код нас је Јутјуб још увек у фази развоја и из године у годину постаје све уноснији бизнис, док на западу момци и девојке који снимају видее већ увелико зарађују много новца! Било да се баве шминком и козметиком, гејмингом, снимањем влогова или нечим другим, чињеница је да у то улажу много труда, времена и љубави, а људи воле да гледају интересантне (и поучне) видее и свакако да снимање видео клипова иде у корист и једнима и другима.

 

  1. Необична обућа

Када су у питању модни трендови, ове године је посебно актуелна ружна или блаже речено – необична обућа. Првенствено – масивне и тешке патике, папуче (углавном са крзном) које смо некада носили по кући, а сада је сасвим нормално носити их изван ње, итд. Они којима се тренд необичне обуће допада су у мањини, зато је на друштвеним мрежама много више негативних него позитивних коментара на рачун необичних модела обуће.

 

Ања Минић

Фотографије: https://unsplash.com

Коментари