Млади у Србији носиоци туризма и туристичке понуде

Представљањем предлога будућих туристичких водича Новог Сада за младе туристе отворена је Конференција о омладинском туризму у оквиру ОПЕНС Youth Fair-a.

Идеја ОПЕНС-а била је да се у оквиру Седмог регионалног сајма омладинског туризма ОПЕНС створи арена у којој ће се отворено разговарати о туристичкој понуди града, посебно када је реч о омладинском туризму.

– Програми које ОПЕНС већ сада спроводи наредне године довешће око пола милиона младих људи из целе Европе у овај град. Паралелно са тиме требало би да се подсетимо да омладински туриста има сасвим друге потребе и стога сматрамо да треба сада, на време, поставити питање да ли је Нови Сад спреман за оно што нас очекује наредне године када смо Омладинска престоница Европе и шта је то што сада можемо да поправимо – објашњава Александра Илијин, програмска координаторка ОПЕНСа.

Из тог разлога Конференција, намењена пре свега стејкхолдерима када је о туризму реч, представила је два панела – дигитални маркетинг и трендови у омладинском туризму.

– У Србији су млади постали носиоци туризма и туристичке понуде, јер некако млади имају највише енергије и највише снаге и можда мање искуства да се ухвате у коштац са свиме што носи предузетничка улога. По свему што видимо тренутно на туристичкој сцени у Србији управо су млади ти који су иницијатори свих тих нових идеја, мислим да се то осећа у туристичкој понуди и добро је што је тако – објашњава један од панелиста и власник еко хостела из Ужица, Марко Ристовски.

Оно што је генерални закључак конференције јесте да је важно повећање учешћа младих, а посебно када је реч о туристичкој слици града. Због тога је управо конференција била моменат у ком је стручни жири изгласао најбољи приручник о Новом Саду за младе, који су млади Новосађани креирали у оквиру такмичења “ОПЕНС challenge”. Екипа која је победила јесте ЕСН екипа у саставу Нађа Јовичин, Николина Ђурић, Максим Карановић и Лука Папић.

Извор: Опенс

Фотографије: Марија Ердељи

Коментари