Три примера здравог доручка, ручка и вечере!

Вредан младић, Александар Димитријевић осим тренирања, пази и на исхрану па је само за нас припремио три здрава оброка уз примамљиве фотографије и кратак рецепт.

Александар Димитријевић

Александар Димитријевић

Пролеће је стигло и са собом донело нову енергију која људе тера да буду у природи, али и да се више крећу, шетају, тренирају и трче. Новосадски кеј је наново постао место где је и дању и ноћу гужва због шетача и спортиста, како оних професионалних, тако и оних, да кажем „почетних“. У коју год групу да спадаш, савети за здраву исхрану увек добро дођу због чега смо ти овог месеца припремили три оброка, али и причицу о  упорном и успешном момку – Александру Димитријевићу.

Овај деветнаестогодишњи Београђанин је 2017. године завршио средњу школу, након чега је одмах кренуо да ради као дигитални маркетар. Одатле је прешао да ради за фирму која се бави радом и развијањем популарне blockchain технологије. Крајем прошле године уписује упоредо и Пословни факултет Универзитета Сингидунум у Београду, који похађа као запослен студент.

У свету тренирања од малих ногу

Александар је у свету тренирања од малих ногу, када је почео да се бави најпре одбојком, а потом и кошарком. Почетком 2016. године је кренуо самостално да тренира у теретани са вишегодишњим знањем о исхрани и тренирању. Прошло лето почиње сарадњу са дугогодишњим стручњаком и тренером у свету тренинга снаге и здравља појединца, Владимиром Буловићем, познатијим као Букас.

„За јако кратак временски рок смо заједно постигли изванредне резултате, којима сам јако захвалан“, истакао је он.

Четири оброка дневно

Александар каже да се осим редовног тренинга од три – четири пута недељно труди да испоштује здравији начин исхране, а да обично има око четири оброка дневно. За портал Омладинскe новинe Александар је припремио доручак, ручак и вечеру.

 

  1. Доручак: Сендвич који правим од интегралног хлеба, или слане тортиље које сам испечем на тигању (2 цела јаја, 2 беланца, 100г овсених пахуљица). Углавном их пуним хумусом, младим сиром и пилећим прсима.

 

За доручак тортиљице!

 

  1. Ручак: За ручак углавном једем комбинацију пиринча или тестенине са парадајз соком или кечапом и динстаном јунетином или пилетином. Процес је веома једноставан: житарице скувам, млевено месо издинстам у парадајз соку на тигању, и све то спојим.

 

Мало труда, времена и намирница и ручак је готов!

 

  1. Вечера: Обично најобимнији оброк, јер је често после тренинга. Волим да останем креативан па или је то оброк фирме Fit In која послује и припрема здраве намирнице у Iron Republic теретани у којој тренирам, или сам направим неке палачинке попут ових; (100г оваса, 150мл јогурта и мерица протеина за палачинке, а за прелив слатки намаз од 200г Еlla сира и пудинга у праху и произвољним џемом).

 

Ммм, ово стварно изгледа примамљиво и укусно! 🙂

Надамо се да смо ти помогли и пружили идеје, а на Александровом Инстаграм профилу можеш пронаћи још неке оброке, тренинге и вежбе којима је овај вредан момак и те како посвећен.

 

Кристина Ивковић Ивандекић

Фото: Александар Димитријевић

 

 

Коментари