Најнеуспешније новогодишње одлуке

Неке новогодишње одлуке, које се скоро сваке године нађу на нашим листама, готово по правилу осуђене су на пропаст.

Новогодишње одлуке

Нова година је време када доносимо нове одлуке.

Децембар је. Још једна година ближи се крају. Док сумирамо утиске и уживамо у чарима предстојећих празника, потајно се радујемо новој години и новом, свежем почетку. Правимо планове, одлучни да истрајемо кад су у питању новогодишње одлуке. Забога, како је уопште могуће закорачити у нову годину без њих? Пре него што их пренесеш на папир и пре него што се разочараш јер си их прекршио већ средином јануара, треба да знаш да постоје оне новогодишње одлуке које су готово по правилу предодређене на неуспех. У наставку наводимо неколико, мада смо сигурни да и сам, на основу својих одлука од претходних година, лако можеш да закључиш које су пропале брже од осталих.

 

Бићу физички активнији/смршаћу. 

Ко год има проблема са килограмима или је напросто убедио себе да их има, треба да зна да је ова одлука једна од оних у којима људи најчешће не успевају да истрају. Лепо је што желиш да смршаш или да будеш физички активнији, али ради то онда када осетиш потребу. Не од првог јануара и не од првог понедељка у месецу.

 

Учићу редовно.

Ово је једна сјајна одлука и срећан је онај ко у њој заиста и истраје, али и она најчешће пропадне. Истрајан си и учиш првих недељу дана у јануару, а онда ти досади или се деси нешто што те обесхрабри и сви твоји планови поводом редовнијег учења падају у воду. Учи што редовније, због себе, али и ако ниси редован није смак света. Све може да се надокнади.

Новогодишње одлуке

Које новогодишње одлуке су на твом списку?

Одрећи ћу се свих порока. 

Немогуће је да се навика коју си имао месецима или чак годинама искорени преко ноћи. Ако си страствени пушач или ако волиш да попијеш по коју чашу алкохола када изађеш са пријатељима, буди свестан да то није навика које ћеш се лако ослободити. Поради на томе да смањиш унос поменутог, али не очекуј да ћеш већ у јануару бити потпуно ослобођен свих порока.

 

Одрећи ћу се нездраве хране.

Ако годинама свакодневно једеш слаткише, грицкалице и брзу храну, зар заиста мислиш да то може одједном да се промени? У реду је да постепено уводиш здраву храну у своју исхрану и да једеш нешто мање нездраве, али не очекуј да ћеш свакога дана бити расположен да једеш или да припремаш здраву храну.

 

Постаћу организованији.

Није немогуће, али је, исто као и у претходним случајевима, за постизање организације на било ком животном пољу потребно нешто више времена и труда. Почни да организујеш своје време и своје обавезе, али не очекуј да се за неколико дана потпуно прилагодиш томе, толико да твој живот постане савршено уређен. То је готово немогуће.

Ања Минић

Фотографија: Марија Ердељи

Коментари