Студенти Економског факултета победници европског такмичења P&G CEO Challenge Europe

Трочлани тим студената Економског факултета у Београду освојио је прво место у финалу европског такмичења P&G CEO Challenge Europe. Маја Плавшић, Никола Цветковић и Марко Стојановић такмичили су се у решавању студије случаја 29. јуна у Женеви као представници региона Југоисточне Европе.

Њихов задатак био је да реше студију случаја на тему увођења иновација на тржиште бријача у Србији. Иновација се односи на један од P&G брендова – Flexball Proglide бријачи Gillette. Тим је своју кампању засновао на слогану „The New Normal“ са циљем приближавања овог лускузног производа ширим групама потрошача.

13567016_10208068260297025_4130088935419074349_n

P&G CEO Challenge такмичење састојало се од четири дела: два онлајн, трећег који је регионалног типа и четвртог у ком се састају најбољи тимови из свих региона у Европи. У овогодишњем такмичењу учествовало је преко 900 тимова и 3000 студената.

Коментари