Mellon Serbia, члан Mellon Group of Companies,основана је 2002. године у Београду и пружа технолошка решења и екстернализоване услуге организацијама са великом мрежом потрошача, као што су банке, државне институције, телекомуникациони провајдери и велике приватне компаније.
Mellon Serbia расписује конкурс за радно место: Агент контакт центра – банкарски сектор

Одговорности и кључна задужења:
- Телефонска комуникација са клијентима
- Информисање клијената, решавање рекламација и захтева
- Пружање помоћи и подршке клијентима
Знања и искуства неопходна за позицију:
- Минимум IV ССС
- Познавање рада на рачунару
Неопходне компетенце:
- Вештине комуникације
- Технике телефонске и писане комуникације
- Циљно оријентисана и високо мотивисана особа
- Способност прилагођавања различитим људима и захтевима посла
- Спремност на тачно, одговорно и благовремено обављање радних дужности
- Позитиван дух и жељу за тимски рад
Запосленима нудимо:
- Фиксну зараду + бонуси
- Континуиран тренинг
- Могућности за стручно усавршавање и напредовање у оквиру одељења
- Специјална признања за квалитетан рад и постигнут резултат
Уколико сматрате да сте ПРАВА особа за ову позицију, молимо Вас да пошаљете своју биографију.
Извор: Стартуј