Mellon Serbia, члан Mellon Group of Companies,основана је 2002. године у Београду и пружа технолошка решења и екстернализоване услуге организацијама са великом мрежом потрошача, као што су банке, државне институције, телекомуникациони провајдери и велике приватне компаније.

Mellon Serbia расписује конкурс за радно место: Агент контакт центра – банкарски сектор

Да ли би радио у банкарском сектору?

Одговорности и кључна задужења:

  • Телефонска комуникација са клијентима
  • Информисање клијената, решавање рекламација и захтева
  • Пружање помоћи и подршке клијентима

Знања и искуства неопходна за позицију:

  • Минимум IV ССС
  • Познавање рада на рачунару

Неопходне компетенце:

  • Вештине комуникације
  • Технике телефонске и писане комуникације
  • Циљно оријентисана и високо мотивисана особа
  • Способност прилагођавања различитим људима и захтевима посла
  • Спремност на тачно, одговорно и благовремено обављање радних дужности
  • Позитиван дух и жељу за тимски рад

Запосленима нудимо:

  • Фиксну зараду + бонуси
  • Континуиран тренинг
  • Могућности за стручно усавршавање и напредовање у оквиру одељења
  • Специјална признања за квалитетан рад и постигнут резултат

Уколико сматрате да сте ПРАВА особа за ову позицију, молимо Вас да пошаљете своју биографију.

Извор: Стартуј

Leave a comment