Компанија FCC која у Србији пружа широк спектар општих решења за управљање отпадом за комунални, комерцијални и сектор мале привреде, тражи квалификоване и мотивисане кандидате за позицију на територији града Београда.
Потребни услови:
- Виша стручна спрема,
- Пожељно претходно радно искуство,
- Кориснички ниво MS Office пакета;
- Пожељно знање енглеског језика.
Опис главних задужења:
- Организација око заказивања састанака и места њиховог одржавања,
- Задужење за пријем и слање поштанских пошиљака, евидентирање и архивирање истих,
- Завођење, обрада и регистрација улазних фактура кроз улазну евиденцију поште
- Обрада и регистрација улазних фактура у систему е-АРП
- Обрада и регистрација фактура у систем Аxапта
- Архивирање улазних фактура
- Обрада и архивирање документације за процедуру набавке у компанији, повезивање захтева за набавку са улазним фактурама
- Набавка потрепштина за неометано функционисање фирме (канцеларијски материјал, средства за одржавање хигијене, папирна галантерија, вода и сл.)
Уколико сте у потрази за променом и спремни за рад у динамичном окружењу са добрим условима рада, биће нам задовољство да Вам пожелимо добродошлицу у наш Тим.
Напомена – биће контактирани само кандидати чије биографије процесом селекције буду издвојене у ужи избор.