Да године нису препрека ка остварењу снова, показује двадесетогодишњи Владимир Гашић који је за кратко време успео да изгради своје име међу модним блогерима. Блог „Street Fashion 101“ настао је спонтано 2014. године, по угледу на стране блогере, у жељи да на домаћој модној сцени остави лични печат. Владимиров таленат препознали су и светски брендови међу којима су „Adidas“, „New Yorker“, „Reebok“, а имао је част да два пута заредом одржи предавање на SFW Fashion blogging семинару.
Шта је оно што те издваја од осталих модних блогера и које привилегије са собом носи посао којем си посвећен?
Сад већ имам ту неку препознатљиву естетику и стил који ме издваја од осталих, та нека минималистика и urban street style по коме ме многи препознају. Захвалан сам на свим привилегијама јер када сам почињао, нисам ни сањао да ћу радити са светски познатим брендовима које волим и да ћу имати прилику да пропутујем пола света и упознам пуно људи који се баве истим послом и, наравно, инспиришем толики број људи који ме прати и подржава.
На који начин млади могу представити себе на друштвеним мрежама?
Моја омиљена друштвена мрежа је Инстаграм јер имам потпуну креативну контролу како ће ми изгледати фотографије, како ће изгледати целокупан feed и контролу над садржајем који постављам и шта желим њиме да кажем и покажем. Што се тиче представљања на друштвеним мрежама, за мене је најбитније да људи који ме прате, кроз мој профил виде и чиме се бавим, моју естетику, али и делиће приватног живота како би могли боље да се повежу са мном.
Ко су твоји омиљени домаћи креатори?
Имао сам прилику да радим са доста наших креатора, али омиљени су ми дефинитивно Милица Вукадиновић и Александар Гаврић Design. Цео њихов бренд се заснива на том неком урбаном стилу и у њиховој одећи се најбоље осећам јер је њихов стил веома близак мом. Имао сам прилику прошли месец да отварам ревију за Александар Гаврић Design на Serbia Fashion Week-u и ту сам се први пут опробао и као манекен.
Како си се повезао са неким од светски познатих брендова као што су „Adidas“, „New Yorker“, „Reebok“ и колико си задовољан сарадњом са тим компанијама?
Сви повезују велике сарадње са бројем пратилаца на друштвеним мрежа што уопште није тачно. Сарадња са брендом „Adidas“ ми је дошла када сам на Инстаграму имао испод 2000 пратилаца. Исто је било и са „New Yorkerom” који ме је контактирао директно из Немачке за сарадњу. Увек бирам брендове које истински волим и са којима се повежем, тако да сам веома задовољан свим сарадњама са брендовима које сам имао и које имам и сад, јер брендове које не носим и нису мој фазон, одбијем.
Како долазиш до идеја за видео-клипове које постављаш на свом Ју Тјуб каналу?
Када је у питању Ју Тјуб, ту је доста другачија публика од оне на Инстаграму и блогу, тако да бирам теме које би се свиделе свим циљним групама, али да и даље то буде нешто што се мени свиђа да снимам и што заправо желим да представим на свом каналу као што су туторијали о коси, понеки скеч и влогови.
Твоји циљеви и планови за будућност када је у питању блог „Street Fashion 101“?
Велики је благослов радити нешто што истински волиш сваки дан и успут успети да инспиришеш и помогнеш људима, тако да сам веома захвалан на томе и не желим превише да планирам будућност јер у овом послу све иде спонтано и изненада.
Јелена Драпић
Фото: Марија Ердељи